آزمایش سوایپ میان پست ها در بخش اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام | یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میان افراد که البته در ایران به عنوان تنها شبکه ی اجتماعی قانونی و فیلتر نشده می باشد، اینستاگرام است. اخیرا این شبکه ی اجتماعی بروزرسانی های فراوانی را ارائه داده است تا کاربران در زمان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام بتوانند لذت بیشتری را حس کنند.

اکسپلور اینستاگرام

به منظور مشاهده ی پست‌ های بخش اکسپلور اینستاگرام، تاکنون نیاز بود تا صفحه را مانند فید اصلی با انگشت بالا و پایین می کردید. ولی با استفاده از یک ویژگی آزمایشی جدید دیگر احتیاجی به انجام این کار نیست. تیم اینستاگرام اخیرا آزمایش قابلیتی را در قسمت اکسپلور آغاز نموده است که با استفاده از آن می‌ توانید بین تصاویر این قسمت، با سوایپ به چپ و راست جابجا نمایید؛ درست مانند همان زمانی که استوری‌ های دوستانتان را مشاهده می‌ کنید.اکسپلور اینستاگرام

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری Suprateek Bose اولین شخصی بود که با منتشر کردن یک اسکرین شات از این ویژگی، آن را رسانه‌ ای نمود. پس از گذشت چند ساعت نیز اینستاگرام در مصاحبه با وب سایت خبری تک‌ کرانچ، تست این ویژگی در اپلیکیشن را تأیید کرد. یکی از مقامات ایسنتاگرام در گفتگو با سایت تک‌ کرانچ بیان کرد که تیم اینستاگرام در این بخش مشغول به تست روش‌ هایی به منظور تجربه بهتر شما و نزدیک‌ کردن‌ شما به افراد و مواردی که دوست دارید هستیم.

مسئول مربوطه در ادامه ی صحبت‌های خود گفت که اینستاگرام هنوز برنامه‌ ای برای ارائه امکان سوایپ بین پست‌ های بخش فید اصلی اپلیکیشن ندارد. با تمامی این اوصاف، سوایپ بین پست‌ های قسمت اکسپلور هنوز مراحل آزمایشی خود را با تعداد کمی از کاربران می‌ گذارند و بعد از دریافت بازخوردهای نهایی، برای تمامی کاربران اینستاگرام انتشار خواهد داد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  استفاده اینستاگرام از اپلیکیشن های شخص ثالث برای افزایش امنیت

نظرات در مورد : آزمایش سوایپ میان پست ها در بخش اکسپلور اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *