آب نمک می تواند این لامپ را برای 80 روز روشن نگه دارد

امروزه لامپ ها در انواع و اقسام و رنگ های متعددی عرضه می شوند. و هر کدام از این ها به نسبت روشنایی شان قیمت های متفاوتی دارند. در حال حاضر، لامپ های LED مختلفی در بازار عرضه شده اند که به طرزهای مختلفی شارژ شده و می تابند. اما یکی از جالب ترینشان همین لامپ اضطراری LED ای می باشد که تنها با مخلوط آب نمک شارژ شده و تا 80 روز می درخشد.

همانطور که می دانیم طوفان، زلزله و حوادث دیگر در حال اتفاق نشان دهنده آن هستند که کم کم باید آماده پایان تمدن باشیم. این در حالیست که باید از عرضه گجت های مشابه با این لامپ خوشحال شویم. زیرا که می توانید از این لامپ اضطراری LED به دور از هر امکاناتی در پناهگاهتان تا روز قیامت استفاده کنید.

در نبود برق کافیست به جای حفاری به منظور یافتن نیروی جدید قادر به استفاده از لامپ Hitachi Maxell از  Mizusion می باشید که به مدت محدود سه روز از ترکیب آب و نمک (آب نمک) تغذیه می کند تا نیروی لازم برای تابش را بازیابی کند.

عناصر دیگر در راستای اکسیژن هوا و نوار قدرت منیزیم جایگزین به منظور ایجاد الکترود مثبت و منفی که به نوبه خود برق تولید می کنند.

اگر شما این لامپ اضطراری LED را از منبع خارجی که محصولات را وارد می کند خریداری کنید باید حدود 57 دلار بپردازید. اما اگر آن را از ژاپن خریداری کنید قیمت آن کمی معقول تر می باشد. و باید برای خریداری آن بهای 26 دلار بپردازید. اگر قصد پر کردن مجدد مخزن منیزیم را داشته باشید باید حدود 9 دلار بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : آب نمک می تواند این لامپ را برای 80 روز روشن نگه دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *