آیفون چه کارهایی می تواند انجام دهد ؟ (تماشا کنید)

آیفون

چند روز قبل کمپانی اپل 5 ویدئوی آموزشی 15 ثانیه ای که کاربران آیفون را در خصوص استفاده از قابلیت های خاص مانند حالت Safari Reader Mode توجیه می کند، منتشر نمود و در این ویدئوها نشان داد که تمامی لینک ها و فیلم ها را حذف می کند تا وب سایت را ساده تر و راحت تر برای شما به نمایش بگذارد. در هنگام رانندگی حالت Do Not Disturb فعال می گردد تا شما حواستان پرت نشود، قابلیت AirDrop به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود را با یک کاربر آیفون دیگر که در نزدیکی شما می باشد، بدون استفاده از اتصال تلفن همراه با هم یا اتصال به Wi-Fi اشتراک گذاری نماید. دو ویدیو دیگر نشان می دهند که چگونه تصاویر خود را می توانند با موضوعی خاص جستجو کنید و چگونه متن را بر روی صفحه نمایش آیفون خود به صورت صوتی بخوانید.

امروز کمپانی اپل پنج آموزش ویدیویی دیگر را منتشر کرد که نشان می دهد چگونه Face ID در iPhone هویت شما را تأیید می کند، به شما این امکان را می دهد که از چهره خود برای ورود به اپلیکیشن ها مانندیک اپلیکیشن بانکی استفاده کنید. آیا آیفون شما به مشکل بر خورده است و نیاز به کمک یک متخصص دارید؟ ویدئوی دیگر نشان می دهد که اگر بر روی آیکون پشتیبانی اپل ضربه بزنید، سریعا متخصصان این کمپانی به کمک شما خواهند رسید. ویدیوی بعدی نشان می دهد که چگونه عکس Key را در آیفون خود تغییر دهید. در گالری تصاویر شما، تصاویر در ابعاد کوچک به نمایش در می آیند. به لطف تصاویر زنده ی کمپانی اپل در گالری تصاویر، آیفون شما سوئیچ می کند که چه اتفاقی 1.5 ثانیه قبل و 1.5 ثانیه پس از شات گرفتن و ثبت عکس افتاده است. شما می توانید از هر فریم برای تغییر عکس استفاده کنید. به منظور انجام این کار، تصاوئیر زنده را باز کنید و بر روی ویرایش کلیک کنید. کلید لغزنده را به منظور تغییر کادر تغییر دهید. زمانی که می خواهید عکس مورد نظر خود را مشاهده، انگشت خود را از روی صفحه نمایش برداشته و بر روی باکسی که با عبارت Make Key Photo نمایش داده شده است، ضربه بزنید.

آیا می دانستید که با آیفون خود می توانید حتی در حالت آفلاین نیز رمز عبورهای خود را ذخیره سازی کنید؟به لطف یکی از آموزش های ویدئویی جدید منتشر شده توسط این کمپانی، شما می توانید ببینید که چگونه این کار انجام شده است. زمانی که شما در مورد آیفون خود در حالت پرواز اطلاع دارید، اکنون بر روی آیکون ذخیره سازی پسورد ضربه بزنید و یک صندوق پستی با شماره ی خود را مشاهده خواهید کرد. این موضوع بدیهی است که این کار پیش تر تنها با اپلیکیشن های خاص مانند JetBlue در دسترس بود. کمپانی اپل در طی یک ویدئوی آموزشی عنوان کرد که شما نباید نگران آب، باران یا گرد و خاک با آیفون های 2018 باشید. آیفون XS و آیفون XS Max دارای رتبه IP68 می باشند که به این معناست که گوشی تا حدود 30 مگاپیکسل در حدود 5 فوت از آب به مدت 30 دقیقه غوطه ور می شود و مشکلی برایش پیش نمی آید. آیفون XR در این زمینه دارای گواهینامه ی IP67 است که اجازه می دهد به مدت بیش از 3 فوت در زمان حداکثر 30 دقیقه در آب غوطه ور بماند و هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید  طریقه ی restart کردن آیفون 8

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون چه کارهایی می تواند انجام دهد ؟ (تماشا کنید)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *