ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

مسنجر فیسبوک

این مطلب تکراری نیست و حتی یک تمرین نیست! بسیاری از کاربران مسنجر قدرتمند فیسبوک حالت تاریک (Dark Mode) را به زودی با یک آیکون ماه شکل تجربه خواهند کرد. این قابلیت در هفته های آتی برای کاربران سراسر جهان ارائه خواهد شد. در واقع شما می توانید چراغ های مسنجر فیسبوک خود را در هنگام شب خاموش کنید. هیجان برانگیز نیست؟

مسنجر فیسبوک

در حالی که مدتی قبل در خصوص امنیت شبکه اجتماعی فیسبوک مسائل مختلفی پیش آمد و بسیاری از افراد فیسبوک را محکوم به نقض حریم خصوصی کاربران و جمع آوری اطلاعات شخصی برای سایر کمپانی ها کردند ولی این غول شبکه های اجتماعی بازهم پا پس نکشید و تصمیم گرفت تا قابلیت های جدید برای اپلیکیشن های خود ارائه دهد و نام فیسبوک را زنده نگه دارد. چند ماه قبل مسنجر فیسبوک به صورت گسترده انتشار یافت و این قابلیت قرار بود از همان زمان در این اپلیکیشن قابل مشاهده باشد.

متاسفانه این قابلیت برای تمامی کاربران این شبکه ی اجتماعی هم اکنون فعال نمی باشد. کاربران سراسر جهان اکنون می توانند از یک رنگ جدید و یا تم جدید برای مسنجر خود استفاده نمایند که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS این امکان وجود دارد. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که اکنون هیچگونه تنظیمات ساده ای برای فعالسازی این حالت ها در مسنجر فیسبوک وجود ندارد.

مسنجر فیسبوک

اکنون شما برای فعالسازی این حالت باید از یک ترفند استفاده کنید تا ببینید آیا Dark Mode به مسنجر شما افزوده خواهد شد یا خیر؟ تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که یک ایموجی ماه را برای دوستتان و یا حتی خودتان ارسال نمایید. شاید کمی عجیب به نظر برسد که شما به صورت دیجیتالی برای شخصی قرار باشد یک ماه ارسال کنید ولی باید بگوییم که پس از ارسال این ایموجی باید در تنظیمات اپلیکیشن خود به دنبال حالت تاریک بگردید.

در صورتی که پس از انجام این کار اثری از حالت تاریک در اپلیکیشن خود مشاهده نکردید، می توانید گوشی هوشمند خود را Restart کنید و مجددا سری به تنظیمات این پیام رسان بزنید. در صورتی که پس از انجام این کار باز هم خبری از Dark Mode نبود، به احتمال این حالت برای شما ارائه نشده است و شما باید منتظر بمانید تا بروزرسانی های آینده برای شما ارائه گردد. این کار تنها یک تست می باشد و گویا این آزمون در سایر کشورها در سطحی وسیع صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید  پیام رسان هاتگرام (hotgram) ؛ اپلیکیشنی دیگر برای دسترسی به تلگرام

هم اکنون مسنجر فیسبوک به کاربران خود این هشدار را می دهد که چنین قابلیتی آماده ی انتشار است ولی این هشدار بدین معنا نیست که این قابلیت در تمامی بخش های مسنجر فیسبوک اجرایی خواهد شد. بر اساس پیش بینی ها، به احتمال کمپانی فیسبوک همزمان با انتشار اندروید Q و iOS 13 تصمیم دارد تا این قابلیت را برای کاربران خود رونمایی کند.

 

بیشتر بخوانید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *