شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

iOS 13.1

یکی از قابلیت هایی که این روزها در بسیاری از پرچمداران مشاهده می گردد، حالت تاریک و یا Dark Mode می باشد که به نوعی طراحی شده است تا در محیط های کم نور به چشم کاربران آسیب نرسد. در این میان یکی از محصولات بسیار پر فروش کوپرتینویی ها ایرپادهای اپل می باشد که توانسته است تا به امروز فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. این کمپانی از مدت ها قبل اعلام نموده است که تصمیم دارد تا یک کیس وایرلس برای این دستگاه ها ارائه نماید تا هدفون ها به صورت بی سیم شارژ بشوند.

کمپانی اپل

تا به امروز خبری از این موارد در کمپانی اپل نبوده و بسیاری از طرفداران این کمپانی منتظر این قابلیت ها هستند. در این میان یک از افشاگران معروف دنیای دیجیتال، Max Weinbach، در کانال یوتیوب خود اطلاعات جدید در خصوص سیستم عامل جدید این کمپانی و ایرپادهای اپل منتشر نموده است. در طول این چند هفته ی گذشته شایعات بسیاری در مورد ارائه ی یک کیس وایرلس و پد شارژ بیسیم برای ایرپادهای اپل منتشر شده است و این افشاگر تمامی این شایعات را تایید نموده است و همچنین یک سری اطلاعات جدید نیز منتشر کرده است.

iOS 13.1

ایشان در افشاگری های اخیر خود اعلام کرده است که سرعت شارژ ایرپادها در زمان قرارگیری در داخل کیس مخصوص، بسیار سریع تر خواهد شد. در اصل، شارژشدن ایرپاد از صفر تا 100 درصد در این کیس ، تنها 15 دقیقه زمان خواهد برد. ایرپادهای این کمپانی هم اکنون، می‌ تواند با بهره‌ گیری از امکان شارژ سریع با 15 دقیقه شارژ شدن، 3 ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش نماید. در نتیجه، اعمال چنین تغییراتی برای کاربران ایرپادهای اپل بسیار مفید خواهد بود.

Weinbach در بخش دیگری از افشاگری خود به نسخه ی جدید سیستم عامل این کمپانی اشاره داشته است. در این خصوص اعلام کرده است، کمپانی اپل در iOS 13.1 تصمیم دارد از قابلیت جدید حالت تاریک (Dark Mode) رونمایی به عمل آورد. البته باید اشاره داشته باشیم که این شخص تا به امروز سابقه ی درخشانی در افشاگری اطلاعات مربوط به کمپانی های مختف نداشته است و نمی توان بر روی اطلاعات افشایی آن حساب باز کرد.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند تاشو اپل باید مشکل ترک خوردن صفحه را حل کند

 

بیشتر بخوانید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *