دانلود و معرفی اپلیکیشن‌ تاپ

اپلیکیشن‌ تاپ

دانلود و معرفی اپلیکیشن‌ تاپ : در میان اپلیکیشن هایی که این روزها برای انجام امور بانکی طراحی شده اند اپلیکیشن تاپ یکی از اپلیکیشن های بسیار کاربردی است که از سوی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارائه شده است تا نیازهای کاربران را در این عرصه برطرف نماید. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیاز نیست وقت خود را در طول روز صرف انجام امور بانکی از قبیل پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ، انتقال وجه و مدیریت حساب های خود نمایند.

اپلیکیشن‌ تاپ

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان راهی را برای کاربران به ارمغان آورده است تا در هر لحظه و در هر زمانی کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهند که در این میان در وقت خود صرفه جویی نمایند.

تاپ (کارت به کارت، شارژ، بانک)

با استفاده از اپلیکیشن تاپ می توانید جرایم خودرو خود را پرداخت نمایید، قبوض منزل خود را که هر ماه وقت زیادی را در بانک ها برای این کار تلف می کنید انجام دهید، نیکوکار باشید؛ شارژ بخرید و بسته های اینترنتی را تمدید نمایید و به طور خلاصه این اپلیکیشن می تواند سبب گردد که شما بسیاری از وقت خود را که در بانک برای انجام امور خود تلف می کنید، صرفه جویی کرده و هزینه های گزافی پرداخت نکنید.

اپلیکیشن‌ تاپ

 

پرداخت قبوضتان تنها با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت که بر روی قبوض وجود دارد به راحتی و با استفاده از تنها چند کلیک ساده امکان پذیر می باشد.

اپلیکیشن‌ تاپ

با استفاده از تاپ می توانید اطلاعات مربوط به هر یک از حساب های خود را وارد نمایید و به صورت پرداخت درون برنامه ای از هر یک از ویژگی های این اپلیکیشن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از هریک از این ویژگی های تاپ تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر می باشد.

ویژگی های اپلیکیشن تاپ

  • خرید شارژهای ایرانسل، همراه اول و رایتل
  • مدیریت کارت های بانکی
  • پرداخت قبوض تلفن همراه با استفاده از قبض های پیامکی
  • استعلام قبض ها
  • کسب امتیازهای مختلف با دعوت دوستان به استفاده از این اپلیکیشن و شرکت در قرعه کشی
  • دریافت امتیاز با هر بار پرداخت و امکان شرکت در قرعه کشی
  • منوی دارندگان کارتخوان

bazar

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

مقاله مرتبط :روبیکا

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود و معرفی اپلیکیشن‌ تاپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *